Tegnap egy cikkben tudósítottam a XVI. Balatonfenyvesi Kisvasuti Napról, és „sirattam" a kisvasutat. A helyszínen ismerkedtem meg személyesen Szabó Mihállyal aki már küldött korábban is képeket a Portálra. Most is ezt tette, köszönöm! Nagyszerű képek! Levelében megvilágította a kisvasut helyzetét egy másik szemszögből, úgy gondolom ez is közlésre érdemes.

a16

Lám, egy ünnepet lehet kétféle szemmel is nézni. Mert a fűtőház mögötti 'vonattemető', meg a bezárt táskai és csisztapusztai vonalszakasz nyilván nekem sem tetszik, de ahhoz képest, hogy az ezredforduló után pár évvel már a napja is megvolt a teljes bezárásnak, mégis csak megtörtént a csoda, megmaradt a kisvasút. Így már az is apró öröm, hogy még mindig összegyűlhetünk ünnepelni és vonatozni Balatonfenyvesen. Igaz az is, hogy a gőzvontatás sokkal látványosabb a dízelmotorosnál, de a Nagyberek tőzeges, lápos talajához a gőzmozdonyok sajnos túlságosan nehéznek bizonyultak, több kárt tettek a pályában. Nekem meg amúgy is a C-50-es dízelmotorok a kedvenceim. A GV 5733-as pályaszámút pedig igazán szépen felújították. Szóval az a bizonyos félig üres pohár remélem félig még tele van, és tovább semmiképpen nem apad, sőt...

a01
a02
a03
a04
a05
a06
a07
a08
a09
a10
a11
a11x
a12
a13
a14
a15
a16
a16x
a17
a18
a19
a20
a21
a22
a23
01/25 
start stop bwd fwd

Navigáció a nyilakkal lehetséges, illetve a galéria automatikusan töltődik a lejátszás gombra kattintva.

A marcaliportal.hu sütiket használ. A sütik elfogadásával kényelmesebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja a sütik használatához.